Bölüm 1.

Metem Teknoloji’ye ait Heider markası müşterileri, cayma haklarını kullanarak, elfeneri.com.tr sitesinden aldıkları ürünleri fatura tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde iade ederek tam para iadesi talep edebilirler.


Tam para iadesinin talep edilebilmesi için ürünlerin aşağıdaki şartlarda iade edilmesi gerekmektedir;

  • Herhangi bir zarar görmemiş
  • Orijinal kutu ve ambalajında
  • Tüm evrakları tam (Faturanın aslı, sevkiyat etiketi vb.)
  • Aksesuar, kullanma kılavuzu vb. tüm paket içeriği tam
  • İade sebebini açıklayan bir not eşliğinde


Bölüm 2.

Aşağıdaki maddelere dikkat ediniz;

Müşterinin sorumlulukları:

- ürünün Heider’a güvenli bir şekilde ulaştırılması için doğru ve tam adresi yazmak, (Etiketine şirket ismi yazılmadan yalnızca adres bilgisi verilen kargolar taşıyıcı firma tarafından kaybedilebilir ya da yanlış kişi/kuruma teslim edilebilir)

- ürünün güvenli ve sağlam olarak paketlenmesi ve gönderim yapılırken ürünün satış bedelinin tamamı üzerinden sigortalanması.

Heider kayıp ya da hasar görmüş paket ve ürünlerden sorumlu tutulamaz.

Ek olarak, Heider iade edilen ürünlerin gönderim ücretlerinden sorumlu tutulamaz. İade edilen ürünlerin kargo bedeli alıcı tarafından karşılanır.


Bölüm 3.

İadeler Heider tarafından en hızlı şekilde işleme alınacaktır. Para iadenizin yapılması için ürünün Heider’a ulaşmasından sonra 7-10 iş günü geçmesine izin verin. Ürünün ulaşması ve incelenmesini müteakiben, Heider sizinle telefon ve/veya e-mail yoluyla iletişime geçerek ürünün teslim alındığına dair bilgi verecektir. İncelemenin sonucunda, iade edilen ürünün durumuna ilişkin herhangi bir sorun ya da soru söz konusu olursa sizleri bilgilendireceğiz.


Bölüm 4.

İade ve Değişim Şartlarına uymayan (Bölüm 1’e bakınız) ürünler kabul edilmeyecek ve alıcının adresine geri gönderilecektir. Satıcının orijinal, etiketli paketine zarar vermemek için alıcı, iade ettiği ürünü farklı bir kutunun içine koyarak göndermelidir. Lütfen satıcının orijinal paketinin üzerine yazı yazmayınız ya da etiket yapıştırmayınız. Toplu sipariş durumlarında olabileceği üzere, ürünler dış kutu içinde gönderilmediyse, bu gerekliliğin uygulanmasına gerek yoktur. Ancak bu durumda da orijinal paket üzerine iade sevkiyat etiketi yapıştırmak haricinde yazı yazmayınız ya da herhangi bir şekilde işaretlemeyiniz.

Heider yönetiminin öncelikli olarak onayı olmadığı sürece 14 günün sonrasında iade edilen ürünler kabul edilmeyecektir. Heider, özellikle hediye niteliği taşıyan ürünler gibi özel durumlarda müşterilerinin mağduriyet yaşamaması için elinden geleni yapacaktır. Ancak on dört (14) günü geçen sürelerde iadeyi kabul etmeme hakkını saklı tutar.


Bölüm 5.

Heider’tan alışılmadık şekilde hatalı ürün gönderimi söz konusu olduğu takdirde, lütfen bizimle telefon ya da e-mail yoluyla iletişime geçiniz. Ürünün adresinizden alınması için gerekli işlemleri başlatacak ve hatalı gönderilen ürün tarafımıza ulaştığı gibi doğru ürünleri adresinize göndereceğiz. Heider’ın hatalı olduğu durumlarda müşteri hiçbir şekilde kargo ücreti ödemeyecektir.


Bölüm 6.

Eğer kusurlu olduğuna kanaat getirdiğiniz bir ürün teslim aldıysanız, hatayı gösteren kanıtlar sunarak (fotoğraf, video vb.) lütfen hemen Heider ile iletişime geçiniz. En kısa sürede ürünlerin iadesi için gerekli işlemleri başlatacağız. Kusurlu olduğu belirlenen ürün tarafımıza ulaşır ulaşmaz muadil ürün tarafınıza gönderilecektir.

Ürün eğer para iadesi sebebiyle gönderildiyse standart iade politikası (Bölüm 1) geçerli olacaktır.


Bölüm 7.

İade sebebi her ne olursa olsun, müşteri her zaman ürün iade için kargoya verilmeden önce Heider’ı bilgilendirmek ile yükümlüdür.


Bölüm 8.

Müşteri garanti süresi devam eden ürünleri teknik servise gönderebilir. (Garanti süreleri ürünlere göre değişiklik göstermektedir.)

Garanti sürecindeki ürünler yalnızca tamir edilebilir yada yenisiyle değiştirilebilir, para iadesi yapılamaz. Garanti kapsamında gönderilen ürünün kargo masrafları müşteri tarafından karşılanır. Tamir edilmiş/yenilenmiş ürünün kargo masrafları ise Heider’a aittir.